HAR DU ETT KLAGOMÅL OM EN PRODUKT?

Vi strävar alltid efter att hålla högsta möjliga kvalitet på alla våra produkter. Om du känner att något inte är riktigt som det ska med din produkt eller om du har några klagomål, vänligen meddela oss.

REKLAMERA EN PRODUKT

Om du vill reklamera en produkt fyller du i formuläret nedan. Självklart får du ersättning för ditt köp om du inte är nöjd.

När något har blivit fel med en produkt är vi noga med att utreda vad som kan ha hänt. Därför är vi mycket tacksamma om du fyller i meddelandefältet med så utförlig information som du kan. Då blir det enklare för oss att både hjälpa dig och undvika felaktigheter framöver.

RING OSS:

+46 (0)31 755 01 00

Telefonöppet – helgfria vardagar, 09.00–16.00

POSTADRESS:

Fria Bröd AB
Gröenvägen 2
438 91 Landvetter

    *Obligatorisk

    Namn*

    Företag

    Adress*

    Adress (rad 2)

    Postnummer*

    Postort*

    Telefon

    E-post*

    Produktnamn*

    Bäst-före-datum*

    Lot-kod*

    Inköps-datum

    Pris

    Butik

    Orsak till reklamation*

    Bifoga bild på produkten (format gif/png/jpg/heic/heif, max 15 MB)

    Här hittar du bäst-före datum på våra förpackningar