REKLAMERA EN PRODUKT

Vi strävar alltid efter att hålla högsta möjliga kvalitet på våra produkter. Känner du att något inte riktigt är som det ska med din produkt är vi mycket tacksamma om du berättar det för oss. Om du vill reklamera en produkt fyller du i formuläret nedan. Självklart får du ersättning för ditt köp om du inte är nöjd.

När något har blivit fel med en produkt är vi noga med att utreda vad som kan ha hänt. Därför är vi mycket tacksamma om du fyller i meddelandefältet med så utförlig information som du kan. Då blir det enklare för oss att både hjälpa dig och undvika felaktigheter framöver.

Fyll i formuläret så hör vi av oss så snart som möjligt. Ange datum och Lot-kod enligt exemplen i formuläret och bifoga helst ett eller flera foton på produkten.

Vänligen spara även det bröd/material som din reklamation gäller tills du har hört från oss.

Tack!

*Obligatorisk

Namn*

Företag

Adress*

Adress (rad 2)

Postnummer*

Postort*

Telefon

E-post*

Produktnamn*

Bäst-före-datum*

Lot-kod*

Inköps-datum

Pris

Butik

Meddelande*

Bifoga bild på produkten (format gif/png/jpg/heic/heif, max 15 MB)

RING OSS

+46-31-734 13 30
Telefonöppet – helgfria vardagar, 09.00–16.00

POSTADRESS:

Fria Bröd AB
Fältspatsgatan 12
421 30 Västra Frölunda